google-site-verification: google416df7f522004fb5.html

أخر الاخبار

تحديثات الخارجية الامريكية بشان تاشيرة الخطوبة K

تحديثات الخارجية الامريكية بشان تاشيرة الخطوبة K

Important Notice for K visa applicants affected by COVID-19

Last Updated: August 31, 2020
Effective August 28, as it becomes safe to resume more consular operations at each U.S. mission, posts are authorized to give K visa cases high priority. Applicants should check the website of their nearest U.S. Embassy or Consulate for updates on what services that post is currently able to offer. The I-129F Petition for Alien Fiancé(e) is typically valid for four months; however, consular officers may revalidate the I-129F petition in four month increments. For most cases impacted by the suspension of routine visa services or COVID-19 travel restrictions it will not be necessary to file a new I-129F petition.

اعتبارًا من 28 أغسطس حيث أصبح من الآمان استئناف المزيد من العمليات القنصلية في كل سفارة أمريكية والسماح بمنح تأشيرة K ويجب على المتقدمين التحقق من موقع الويب الخاص بأقرب سفارة أو قنصلية أمريكية للحصول على تحديثات حول الخدمات التي يمكن لهذا المنشور تقديمها حاليًا.

عادة ما تكون عريضة I-129F الخاصة بخطيب أجنبي (e) صالحة لمدة أربعة أشهر ومع ذلك يجوز للمسؤولين القنصليين إعادة التصديق على عريضة I-129F بزيادات قدرها أربعة أشهر وبالنسبة لمعظم الحالات المتأثرة بتعليق خدمات التأشيرات الروتينية أو قيود السفر الخاصة بـ COVID-19 لن يكون من الضروري تقديم طلب I-129F جديد. المصدر الرسمى موقع وزارة الخارجية الامريكية.
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -